Unii cred ca fotbalul e o chestiune de viata si de moarte. Va asigur ca e mai mult decat atat.

Bill Shankly

18 octombrie 2010

Eliyamma - CS Real Blejoi 3-3 Augh, Augh, Augh !

    Probabil cel mai bun meci de pana acum al echipei noastre, in contextul in care am fost vaduviti atat de prezenta lui Orlando, cat si de cea a lui Gabi Curcan. Insa, aceste conditii vitrege ne-au mobilizat in plus si ne-au determinat sa strangem randurile, astfel ca au iesit la iveala calitati nearatate pana acum : determinare maxima, spirit de echipa, sacrificiu.

   Filmul meciului.

  Spre deosebire de ultimele doua partide, am intrat decisi pe teren si, mizand pe o asezare tactica diferita de ceea ce (nu) am jucat pana acum, am acoperit mult mai bine spatiile. Chiar si fara a periclita cu adevarat poarta adversa, am tinut jocul departe de buturile noastre si am depasit cu brio intrarile dure ale adversarilor nostrii. In legatura cu acest ultim aspect tin sa mentionez ca adversarii au abordat un stil de joc care i-ar fi facut invidiosi chiar si pe inventatorii acestui sport, majoritatea intrarilor peste limita regulamentului avand totusi alibiul ca au vizat mingea.
  Revenind la desfasurarea meciului, adversarii au profitat in minutul 10 de pe urma unei greseli a echipei noastre, mingea fiind pierduta, din preluare, de ultimul nostru aparator. Cu toate acestea, am trecut peste momentul dificil si am continuat sa presam, eforturile fiindu-ne rasplatite in ultimul minut al primei reprize cand Balteanu Catalin a marcat cu un sut plasat de la distanta.
  In aceste conditii, pauza ar fi trebuit sa ne fie un sfetnic bun. Desi am discutat despre modul in care trebuie abordata repriza a doua si am convenit asupra faptului ca adversarii nu ne sunt cu nimic superiori, am fost surprinsi in chiar primul minut al celui de-al doilea mitan. Un atac fulger al adversarilor și o repliere intarziata a jucatorilor nostrii cu profil ofensiv, au favorizat un nou gol al celor de la Eliyamma. 2-1 si meciul a scazut din nou in intensitate, incercarile noastre de egalare fiind stopate de intrari mai mult decat decise ale gazdelor.
  Pe acest fond, in minutul 28, "verzii" au mai inscis o data si, pentru mai toata lumea, meciul parea jucat. Golul de 3-1 a determinat insa in randul echipei noastre o reactie nervoasa pozitiva. Ultimele 10 minute s-au jucat la o singura poarta in conditiile unei daruiri totale din partea fiecarui jucator al nostru. Risipa de efort a dat rezultate, Nica Vladimir marcand doua goluri superbe care au pecetluit un egal cu gust de victorie. Mai intai, in minutul 35, portarul advers a fost "culcat" din fenta iar mingea trimisa sub transversala, pentru ca, in ultimul minut al meciului, atacantul nostru sa inscrie dintr-o lovitura libera obtinuta tot de el.

     Concluzii.
   Determinare, spirit de echipa, disponibilitate la efort. Calitati probate pentru prima data in acest campionat de echipa noastra, pe care trebuie sa ni le propunem pentru fiecare meci pe care il mai avem de disputat pana la final. Poate ca si inceputul de campionat, in care am intalnit echipe "slabute", a contribuit la o oarecare relaxare mentala a noastra si supraestimare a propriei valori. Desigur, cu cei doi absenti in echipa, acest meci ar fi fost castigat dar speram sa facem acest lucru duminica, impotriva unei alte echipe de top din seria noastra, Alpha Team (Furnizor).
   Momentan, pozitia noastra din clasament nu este una extraordinara dar, in conditiile in care echipele de pe locurile 2-4 nu au intalnit inca Vispesti 2010, perspective exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu