Unii cred ca fotbalul e o chestiune de viata si de moarte. Va asigur ca e mai mult decat atat.

Bill Shankly

1 noiembrie 2010

West United - CS Real Blejoi 0-3. Revenirea lui Zidaru !

 Meciul de sambata seara a marcat revenirea la echipa a unui jucator cu o mare capacitate de efort, deosebit de util in conditiile jocurilor tot mai aspre purtate pe terenul 2, fapt pentru care salutam inca din titlu acest eveniment !

   Filmul meciului.
 Meciul in sine a fost unul fara istoric, adversarii apropiindu-se greu de poarta noastra, aproape niciodata periculos. In aceasta situatie, un autogol al celor de la West United (la jumatatea primei reprize) si doua goluri marcate de Nica Vladimir in mitanul al doilea (ultima reusita fiind un sut de exceptie de la distanta care, inainte de a-si atinge tinta, a lovit ambii stalpi laterali ai portii adverse) au pecetluit soarta celor trei puncte si ne-au adus o importanta gura de oxigen si motivatie pentru acest sfarsit de tur de campionat.
  Concluzii.
 Un meci bun, nu cel mai bun al nostru dar care ne ofera confortul psihic necesar atacarii ultimului derbi al sezonului, partida cu Johnson de sambata viitoare.

21 de comentarii:

  1. fara istoric? ati avut 2 suturi pe poarta tot meciul...si noi am avut cel putin 3 ocazii clare de gol.nu mai aberati atat

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) cn a postat asta a fost la meci??!!macar dak erati fair-play si recunosteatzi cele doua suturi ale voastre pe poarta:))...oricum va saluta West United;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sper k ne dai si noua aprobare la comentarii k daia ai facut blogu nu;)?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, am fost la meci. N-am stat sa numar suturile pe poarta ale noastre insa pot sa iti spun, fara a dori sa fiu arogant, ca nicio asa-zisa ocazie a voastra nu a periclitat poarta noastra incat sa ne temem ca vom primi gol. In rest, sa auzim numai de bine si va salutam si noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi recunoastem ca nu am fost mai buni ca voi...da u ai cam uitat fazele din meci.intreaba si echipa daca am avut ocazii.oricum ne intalnim si in retur ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am intarziat un pic cu aprobarea pentru ca mai scriam un post.....oricum, aveti prilejul de a ma contrazice in meciurile cu Vispesti, Eliyamma si Alpha Team.

    RăspundețiȘtergere
  7. ok...va asteptam sa ne sustineti cu vispesti;))
    ne propunem sa facem un egal dar ma rog...sa vedem ce iese :)) ... respect

    RăspundețiȘtergere
  8. N-am uitat fazele din meci insa trebuie sa recunosti ca nu au fost ocazii cu adevarat mari ale voastre...pe de alta parte, intr-adevar, nici noi nu am creat mari ocazii insa a fost suficient ca mingea sa intre prima oara in poarta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok...sa aveti bafta, o sa incercam sa fim acolo.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar de meciul nostru cu Vispesti incheiat 4-2 ce puteti spune? au fost arbitrii penibili. Din cate stiu pt injurii se da rosu direct, cei de la V au injurat tot meciul de sfinti si morti si nu le-a dat nimic. De ce este sustinuta aceasta echipa nu inteleg? haideti sa facem ceva ca e prea de tot. De intrari nu mai zic. Am postat aici ca si voi sunteti o echipa cu pretentii si nu cred ca ati inchide ochii la asa ceva. Va asteptam pe blogul nostrul, Alpha.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu ce sa spun George, pentru ca nu am vazut meciul. Chiar imi pare rau ca nu am ajuns la meci pentru ca mi-am dat seama din meciul direct ca puteti pune probleme serioase celor de la V. Despre injuraturi... ai vazut bine ca s-au practicat, din ambele tabere, şi la meciul nostru direct. Nu cred ca fotbalul mai poate fi disociat de acest fenomen al injuraturilor si badaraniei chiar... In legatura cu V, ar trebui sa deschideti bine ochii si atunci o sa intelegeti de ce e ajutata...de facut nu prea ai ce sa faci pentru ca baietii de acolo, pe langa arbitrii, au si calitate fotbalistica, si antrenor, si prime...locul lor fiind in Liga A, daca e sa fim corecti.
    Da, n-as inchide ochii, m-as enerva in meci, as fi suparat si dupa joc dar...ce ar putea fi de facut ?

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu va sustin baieti .chiar daca sunt din liga C1 imi face placere sa vin la voi la meciurile tari.Vispesti e o echipa de batut iar daca se juca pe bune Alpha nu pleca neinvinsa.despre voi blejoi , sincer imi pare rau ca in ultimele meciuri nu l-ati mai avut pe orlando si pe celalalt atacant bun ca erati in locul lui ellyama pe care nu ii sufar ca joaca dur.bafta blejoi (Leo din C1)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim de incurajari si aprecieri. Sper sa ne recuperam atacantii cat de curand....

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai dreptate Light, dar e prea de tot. Cum spune si Leo... si nu vreau sa ne laudam dar am pus probleme serioase celor de la V, dar nu am fost lasati sa castigam. Am luat primul gol din lovitura libera total gratuit acordata, si plus celelalte care le-am zis mai sus. E urat ca patim asa ceva(toate echipele, nu numai noi)ca daca s-ar juca fotbal, Vispesti e o echipa de pluton, crede-ma ca in meciul cu noi nu au legat 4 pase, preferau sa arunce "avioane" pe nr. lor 9. Asta eu o numesc neputinta.Mult succes in continuare,ne vedem in retur.

    RăspundețiȘtergere
  15. ptr ca voi ati jucat deja cu v am sa pun cateva intrebari..

    1-care vi se pare cel mai periculos jucator al lor?
    2-ce tactica credeti ca ar trebuii sa folosim? ( noi ne gandeam sa jucam 5 fundasi:))..macar sa scoatem un 0-0)

    cu respect....West United

    RăspundețiȘtergere
  16. Hm..., dupa parerea mea, un 0-0 e imposibil de obtinut la minifotbal. In mod normal...ar trebui jucat cu doi fundasi centrali din care unul sa-l tina om la om pe nr.9 advers iar celalalt fie sa dubleze, fie sa acopere yona defensiva ramasa libera. Ceilalti 3 jucatori ar trebui sa acopere benzile si centrul (cel din centrul trenului ar trebui sa aiba o mare capacitate de efort pentru a acoperi mijlocul terenului pe defensiv si a iesi la pasa pe ofensiv).....asa vad eu meciul...dar mai cred ca e imposibil sa nu iei gol de la V.

    RăspundețiȘtergere
  17. oricum eu o sa il tin pe nr9 .... ma rog sa vedem dak o sa ne lase si ei cva spatii poate facem vreo surpriza :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu poti sa joci la 0-0 cu V ca te fura arbitrii, scurt.Puteti sa jucati si cu 10 fundasi.O sa vedeti pe pielea voastra, va toaca marunt. Si inca ceva, nu le raspundeti la injurii si agresiuni ca tot voi luati galbene si rosu, lor nu o sa le dea niciodata chiar de sunt ei vinovatii si mai sar si la bataie.

    RăspundețiȘtergere
  19. sa fim seriosi , west united are o echipa formata din copii .bate lejer vispesti 6-0 :D

    RăspundețiȘtergere
  20. sa fim seriosi , west united are o echipa formata din copii .bate lejer vispesti 6-0 :D

    ai dreptate,dar suntem in formare...sa ne vezi in retur;).si incercam sa te contraziceam duminica

    RăspundețiȘtergere
  21. http://fcalphateam.blogspot.com/p/forum.html POSTER OFICAL FC ALPHA

    RăspundețiȘtergere