Unii cred ca fotbalul e o chestiune de viata si de moarte. Va asigur ca e mai mult decat atat.

Bill Shankly

5 martie 2011

Club Total - CS Real Blejoi 8-3. Iar am ajuns pe peron !

  O infrangere grea, rusinoasa, care ne-a indepartat de locul 2 de care abia ne apropiasem. A fost un meci in urma caruia n-am mai gasit motivatia de mai scrie pe blog dar, iata, iarna a fost un sfetnic bun !

  Acum, cand ghioceii au inceput sa-si arate coltii.....imi aduc aminte ca a fost un meci cu desfasurare halucinanta. Nici n-am apucat sa ne incheiem la ghete ca era deja 5-0 pentru adversari. Intoarcerea pribeagului Corso, cam prin minutul 15 al primei reprize, a dat semnalul revenirii noastre. In 3 minute, separate de pauza, am inscris 3 goluri de pe urma carora adversarii si-au redus debitul verbal si au intetit schimbarile.
  Urmatoarele 5 minute au fost decisive...pe parcursul lor am ratat 3 situatii uriase de gol iar, la capatul intervalului, ne-a asteptat un frumos gol de portar, primit de echipa noastra de pe linia de corner. A fost sfarsitul meciului, restul fiind tacere......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu